fredag, november 10, 2006

Ingen frågar när du kommer, ingen saknar dig när du går..

...Ingen delar din dröm, ingen frågar hur du mår.

Undrar varför man löser världsproblemen när man ska sova? Jag klarar alltid av allt när jag ligger i sängen för att sova. Då kommer alla tankar och allt jag borde göra. Jag skulle kunna göra allt på en gång, så inspirerad blir jag. Sömnen låter vänta på sig och allt annat fyller skallen. Hoppas på ett visst antal valerina forte ska lösa de problemen och låta mig uppfyllas med den underbara avslappnande känslan istället. Men kanske behövs defoxen, I dont know. Jag har ju inte druckit vin iallafall =)
Jamie är fortfarande min no1 och jag älskar att Göris också likes him. Det betyder att vi har nåt tillsammans. I like.
För annars är det så helvetes svårt att smälta in
.

Jag vill inte vara den som är den men... Äh, jag vet inte vad jag skulle skriva.
Jag läste alla mina lunardagboksinlägg här om dagen. Det var faschinerande. Jag skulle vilja ha alla inläggen som en bok. En dagboksbok. Sen skulle jag också vilja hitta boken jag skrev mitt liv i den dagen jag ringde daniel. Jag vill veta vad jag skrev, men om jag känner livet rätt så hittar jag den om tio år och ångrar allt jag inte gjorde. Man ångrar bara det man inte gjorde.

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Regret nothing! Bra/dåligt, spelar ingen roll, går inte att ändra på det förflutna, bara ta lärdom och gå vidare.

Det där med dagböcker är kul. Kunde göra en bok av det jag skrev under min värnplikt. Har skrivit om VARENDA dag jag låg inne. Tror jag gjorde totalt 300 dagar eller nåt sånt :D www.armebilder.cjb.net

Aj! Jag har en blodblåsa, el det är ex 2 i en. Bredvid varandra liksom. Skulle peta in ena bulten i Ak4an och klämde mig! Hahaha, har blivit stadsbo!!! ;)