lördag, oktober 23, 2010

Det verkar som om det kommit in en ny regel i mitt liv, att jag skavakna vid fyra varje gång jag ska upp tidigt. 
Det är alltid samma sak också, jag känner direkt när jag vaknar att jag inte kommer somna om. Alla andra gånger när jag vaknar till somnar jag om nästan på en gång, men den här är speciell. Trött är jag, gäspar och svider i ögonen, så hela tiden tänker jag att nu kommer jag somna. Men det är döfött. Så jag får väl läsa något så länge och sova på tåget till Skövde. För jag ska till Skövde imorn (eller om två timmar) på akroregelutbildning. Ska bli jätteintressant. Har inte en aning om vilka som ska dit, det känns lite skönt faktiskt. Annars skulle jag ligga och oroa mig för vem jag skulle vara med. Nu slipper jag det. 

Och ja, det är verkligen så kallt inomhus här.

Inga kommentarer: