onsdag, maj 21, 2008

Hitta den felande länken...

















Jag ser ut som en brun tjock mask som putar med obefintliga läppar.

Helgens akroregelutbildning var helt fantastisk, jag tycker att det är så kul att lära mig. Men Emil var på mig att jag borde fråga flera frågor, men jag vet inte vad jag ska fråga. Det mesta är saker som det bara är att lära in, och det mesta förstod jag. Sen var det faktiskt första gången jag gick den, de flesta hade gått den förut och frågorna som ställdes var på en högre nivå än jag befinner mig.
När jag åkte hem så var det en bil som blinkade med hellysena mot mig och jag började genast undra om jag hade mina hellysen på, men det hade jag inte. Jag tänkte att det kanske var en poliskontroll, så jag minskade mina 140km/h till en laglig fart, och se där, en poliskontroll i mörkret. Jag blev så glad, är så tacksam mot den som varnade mig, jag ville varna alla som jag mötte också, men det låg en bil framför mig, och jag tror inte att den hade uppskattat att få mina lampor i baken flera gånger. Men det var en ganska rolig roadtrip för mig själv. Hade kanske blivit roligare med sällskap, men jag gör ju det mesta själv.

Jag har börjat tagit tag i träningen. Idag körde jag 20 min på crosstrainern, 10 min på roddmaskin och 10 min på löpband. Prövade även lite andra gym-maskiner emellan, men jag tycker de är så tråkiga. Idag har jag intagit:
Frukost; två kokta ägg
Lunch: köttfärsgryta
Middag; korv och avocado.

Känner mig väldigt duktig, jag tänker lägga ut varje dags träning och matintag här så får ni gärna peppa och förmana mig så mycket ni kan, det behövs sånt också. Ska försöka gå ner till min födelsedag den 14 juni. Har inte bestämt hur mycket, men så mycket som möjligt, 5 kilo iallafall. Borde kunna gå på 3 veckor.

I helgen ska jag till Arvika på ledningsmöte. Lite pirrigt och roligt, och lite fundersamheter som vanligt. Att jag alltid ska fundera så mycket.

Robyn kommer till Arvika!

Inga kommentarer: