måndag, maj 26, 2008

Måndag igen

Jag har känt mig ledsen i några dar, som jag var förut, lite hopplös liksom. Imorse vaknadejag och kände mig fortfarande ledsen. Tänkte igår att det skulle gå över när jag sovit, att det var på grund av trötthet. Men även idag känner jag en sorg. Igår var det väldigt lätt att framkalla känslan i magen som är så varm och ledsen. Jag behövde bara mana fram olika scenarion, typ att nån råkar såra mig oavsiktligt och när de kommer på det så skäms de inför mig, och jag kan leka martyr.


Jag har bestämt mig för att idag ska jag shoppa, jag brukar alltid få ett välbehagligt pirr när jag får shoppa till mig själv. Jag har inte haft nåt direkt shopparstråt som jag brukade ha förut, tycker att jag är för tjock för alla kläder. Så nu ska jag köpa väska och skor! Det ska bli roligt, jag ser fram emot min eftermiddag. Sen ska jag nog sitta och sola på strandvägen med Lisa.


I helgen ska jag och mamma till Gotska sandön, här är några bilder. Vi ska sitta i sanden och dricka vin och ha det härligt. Bara lämna världen för en stund.


1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Ooh va nice ut å åka lite. Vi skulle ju till London. När ska vi de vavava?