måndag, november 01, 2010

Ännu en rekommendation

När jag gick i mellanstadiet så var det väldigt hett att käka micromackor. Ni vet, kaviar och ost och så in i micron så osten smälter, mumma.
Nu äter ju jag inte bröd längre, men har kommit på att det går lika bra med flatbröd. Det är supergott och jag kan klämma i mig tusen stycken på en gång om jag fick. Prova det om ni, som jag, blir helt knasiga i magen av bröd.

I helgen var jag på kryssning, men inte med birka. Åkte med Cinderella, och det kändes lite konstigt. Det är rätt stor skillnad på båtarna ändå, och jag tycker verkligen att Paradise är fräschare, det är till och med fräschare folk.
Det roligaste var att de inte säljer sprit i taxfreen på utresan för att få en trevligare resa. Mycket kul. Men jag lyckades smuggla in en flaska med vodka, hade lagt den i en stövel i väskan, så de såg inte det när vi tvingades gå igenom säkerhetskontrollen. Eller så såg de den i röntgenmaskinen, men trodde det var en ramlösaflaska. Vilket det var, men inte med vatten.
I alla fall så var det rätt okej, träffade mycket roligt folk. Men jag tror att det var rekord när jag inte ens hånglade med nån. Kändes ändå rätt okej, att jag inte hittade mannen i mitt liv, för jag hittade honom ju inte. Och det fanns ingen jag riktigt ville hångla med. (Annika, du ser, jag är verkligen en ny människa)

Det var roligt, jag gillar att kryssa. När man går av båten har jag kvar samma känsla av att man spanar in folk på ett annat sätt, typ "kommer jag se honom/dem ikväll". Fast det inte finns nåt "ikväll".

Anyways, jag ska plugga nu, ska skriva 1,5 sida om ifall det är positivt eller negativt att dö.

Inga kommentarer: