söndag, november 14, 2010

Jag längtar hem till min monsterkatt. Vill träffa henne och bli dissad av henne, känna den motsträviga kärleken.
 Idag har jag bara varit ett misslyckande, oxh får således dränka mina känslor i sprit. Är på extremt lyckad fest, en av de bästa ever. Drömmer och glor och syns inte, men livet i bubblan kanske är bra änå, oftast är det ju skönast där.
önskar jag kunde pröva leva nån annans liv en stund, bara för att kanske kunna uppskatta mitt eget mer. 
Tårar som bränner, hjärtat som känner, livet som inte ens jag väljer. Finns det nån utväg, nåt enkelt slut, eller måste alla känslor hitta ut? 

Ska dansa mer, för att bli mer, men drömmen jag har, är den för mig eller er? Varannan sekund hat varannan löööv, hur ska jag välja min nästa köv? 

Ska iallafall festa vidare nu och ta tag i hur resten av mtitt liv ska se ut imorn. Kanske

Inga kommentarer: