söndag, november 07, 2010

Hej hej

Idag sov jag ända till kl 19. Mycket skönt. Somnade sent imorse, Jono gick till tåget vid åtta, och det var svårt att somna då. Vaknade också av världens fylldaste blåsa vid tolv, var tvungen att åtgärda.
Annars känns det rätt rebelliskt att sova bort en hel helg. Fast jag har ju jobbat också, hjälpt andra människor att ta sig från fest efter fest jag inte är bjuden till. Men det var skoj ändå, även om det kändes som att jag har varit på jobbet dygnet runt i en vecka. Imorn natt är jag ledig, men sen är det tre nätter igen. Denna vecka ska härmed döpas till jobbvecka. Åtta nätter på rad, fast med en ledig i mitten. Helt ok lön på det sen.
Eftersom det inte heller finns en enda anledning till att jag ska vända tillbaks dygnet så kommer måndag natt bli en filmnatt i stor skala. Kanske börjar med en bio, fick ju gratisbiljett i somras när de sjabblade bort min och Jonos plusstolar när vi skulle se Inception.

Anyways, roligt att snackas, hoppas det sker igen.

Inga kommentarer: