torsdag, oktober 06, 2011

Hej hej hallå dagboken

Idag har jag gjort om bloggen, som ni kanske ser. Jag vet inte än om jag gillar det, men det får vara så så länge, jag gillar mosaikbakgrunden, men det finns ju ingen header, och jag vet inte hur jag ändrar det.

Iallafall så tänker jag nu skriva lite oftare, både för er och för min skull. (kanske mest för er skulle eftersom ni alla har tjatat så innerligt om att jag ska börja skriva igen)

Nyhet:
Denna månad har jag ingen lägenhet.
Jag flyttade ut från Lidingö sista september och har nästa ställe från första november, så denna månad bor jag i en resväska kan man säga. Resväskan står hos Linus, och där sitter även jag just nu, i soffan och kollar på Leila bakar. Här får jag bo så mycket det behövs, och det funkar asbra.

Nyhet2:
Jag är bra på att fixa hår. (Ja det visste ni väl alla, men nu har jag insett det också.) Detta är min roomie Jullan, ska testa att göra en rosett av hennes hår nästa gång.


Fråga:
Jag söker efter en frisyr. Det är Jennifer Aniston som har haft den, nån gång i de senare säsongerna av Vänner, hon har en page, med mörkare i hårbotten än i topparna, och lite uppklippt. Om ni vet hur jag menar, säg till för 17!
Nu ska jag äta lite och sen möte på jobbet.
Hejrå

Inga kommentarer: