lördag, oktober 15, 2011

Jobb jobb!

Massa jobb! Men roligt faktiskt, även det riktiga jobbet.
Har fått göra bröllopsuppdraget igen, hos min Stylistvän. Vi ska plåta massa bröllopsklänningar till Amelia, och jag har varit runt och plockat till mig vad vi vill ha. Det är så himla roligt att gå in i en fin butik med fin personal som är helt fantastiskt duktiga på det de gör. Jag kan säga tyll så tar de fram drömklänningar utan dess like.

Vi ska plåta på modell denna gång också, så det är lite annorlunda än förr, vi får ha accessoarer och skor och slöjor också, och det är ungefär hundra procent roligt. Ser fram emot det som 17.
Tror att det här är såna jobb som verkligen passar mig bättre än att bara gå och plocka vanliga kläder till en normal plåtning. Jag gillar the drama runt dessa klänningar. Handskar och försiktighet används flitigt när det är klänningar värda femsiffriga belopp vi hanterar.

Har sovit rätt lite denna vecka, så imorn är det precis det jag ska göra. Jag har RF (roomiefritt) och ska sova sova sova sova och sen slappa i soffan innan jobbet. Kanske ta en liten PN om jag känner att jag behöver.

Och juste, glömde väl dagens igår, så kolla denna:




Inga kommentarer: