måndag, februari 01, 2010

Natt

Okej det är jätteskönt att jobba natt och allt det där, men lite trist är det när man är ledig en natt och sen ska jobba massa nätter igen. Det finns ingen att snacka med, man sover bort chanser att göra något med någon och jag kan inte gå och lägga mig nu eftersom jag måste sova länge imorn eftersom jag ska jobba natt då.

Men nästa vecka är jag ledig typ hela veckan, ska bli nice! Eller jag vet inte ens vad jag ska göra, någon som vill göra något med mig?

Förresten, det där med att se mig själv i andras ögon, det är väl inte så kul när man inser hur man kanske beter sig. Jag önskar jag kunde skylla hur jag mår på någon annan, men det går ju inte.
Thats that story.

2 kommentarer:

annika sa...

jag tycker det är jättetråkigt att du jobbar natt, känns som du försvunnit från världen :(

Linus sa...

Du har fått en Award! ;)