fredag, februari 12, 2010

Snörp

Jag ligger i sängen och kollar på Greys. Vaknade av att någon ringde vid elva och blev irriterad. De ringde gång på gång, men lämnade aldrig ett meddelande eller nåt, la bara på.
När de gett upp så kom jag på att jag kände igen numret, kollade på eniro och såg att det var Wallenstam. Hjärtat blev till en liten studsboll och kan nu inte sluta slå extraslag. Jag vet inte vad det handlar om, men jag antar att jag måste flytta snart. Så det var inte så tryggt som jag trodde. Vill inte flytta härifrån, orkar inte börja om. Jag orkar inte ta tag i nåt, vill bara att allt ska lösa sig.

Så nu ligger jag här och försöker ta bort mina tankar, rikta dem på något annat än mig själv ett tag, det är så jävla tröttsamt att alltid tänka, och aldrig riktigt hänga med i vad jag tänker. Det är som att jag är en idiot för att jag inte hänger med, och det är jag själv som klankar ner på mig för det.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: