onsdag, februari 17, 2010

Tröttmössa

Igår beslöt jag mig för att vara uppe rätt länge eftersom jag ska jobba natt på torsdag, alltså imorn. Så hade jobbet snackat om att de behövde folk idag på dagen, och jag tänkte efter lite och sa ja till att jobba 7-15 idag. Klockan 23 igår. När jag druckit lite vin.
Så nu sitter jag här och är trött. Får repetera gång på gång hur mycket pengar jag kommer tjäna denna månad. Har jobbat väldigt mycket extra i februari, så lönen i mars kommer sitta fint.

Jag skulle verkligen vilja ha en mössa som det stod Tröttmössa på, det hade varit kul. Affärsidé kanske?

Vilka roliga tider som stundar för mig framöver, på fredag kommer Malin, nästa vecka ska jag på Kent och åka till Sävsjö, helgen efter det är det party hos Annika, helgen efter det är det fest hos mig, helgen efter det ska vi festa med nattgänget, helgen efter det är det Kattnefest.
Ett herrans liv.

Inga kommentarer: