onsdag, juni 09, 2010

ojdå

Okej. Tänkte bjuda på ett sånt där fylleinlägg.
Jag har varit på love sthlm och på rock n roll tuesday, och det är verkligen så härligt att umgås med mina dansvänner. Jag lär känna nya människor hela tiden och det är bara så lovley.
Mern samtidigt känner jag mig ås knasigt liten. Som om jag inte rikgit hade rätt att vara där de bästa är. Förstår ni? För jag hänger med de bästa och vill vara typ lika bra som de bästa, men jag är inte det för jag vågar inte träna, för då visar dets ig ju att jag inte ens är lite bra.
Suck jag önskar att mina krav på mig sjävl var mindre, det skulle vara lättare då. '
Och jag vet att ni som gillar mig känner att den som jag är räker, men jag känner ju inte likadant, jag ivll ju leva upp till de kraven jag har. Men samtidigt förstår jafg att det är semisvårt. coh så fort någonting är semisvårt vill jagju ge upp. Fan. jag ska inte ge upp.

Okej. Det här skulle vara ett helt okej bra, rätt roligt fylleinlägg, men jag är ju inte på samma notblad som mig själv.
Jag önskar bara att resten av min vecka blir så bra som den hittills har varit.
PUSS

Inga kommentarer: