torsdag, juni 10, 2010

vän

Slängde ett öga på min facebooksida och såg att mina vänner har minskat med typ två stycken. Jag vet detta bara för att det var på ett jämt hundratal när jag sist la till en vän, det är inte så att jag har koll.
Men då betyder det att någon tagit bort mig som vän, eller hur? Jag har ju länge velat rensa bland mina vänner också, men inte vågat, för jag tycker det är så taskigt att ta bort en vän. Fast samtidigt, om man inte ens är vänner, om man typ gick i samma skola på högstadiet men aldrig pratade med varandra, då behöver man väl inte vara vänner på FB. Om inte det är så att jag vill snoka förstås.

Så alltså, någon har ansett att vi inte är vänner mer. Vet inte om jag borde bli ledsen eller nåt. Fast å andra sidan så vet jag ju inte ens vem/vilka det är som tycker så, så jag bryr mig inte nämnvärt.

Men nästa person som blir min vän blir nummer 400, det ni!

Inga kommentarer: