fredag, november 25, 2005

Andra

Japp, då var jag igång då. Det känns helt okej. Nu kan jag verkligen skryta med att ha två bloggar. Haha. Det är väldigt mycket för sent för mig egentligen att vara vaken nu, jag börjar jobba om typ 8 timmar... På dagis dessutom, jag måste vara pigg och alert inför barna. Det blir till att ta med sig rosenrot. =)

Nu har jag en spännande helg framför mig. Jag ska åka och dansa imorn och sen åker jag till Eskilstuna och ska se bio på lördag kväll. Harry Potter! Det ska bli kul, jag har stora förväntningar på den. Jag är ett stort fan, och hoppas att den här filmen är bättre än trean. Den filmen var en skandal. De hade bytt ut massa saker, inget såg ut som det skulle. De hoppade lver en massa saker, det kändes som om de bara tryckte ihop det allra viktigaste och glömde det där lilla som kallas röd tråd. Så vi får la se hur det blir.

Dagens låttips: Dear God - Sarah McLachlan.
låtbonus: Black coffee - Tricky

Inga kommentarer: