onsdag, november 30, 2005

Lagerrea och farväl

Idag har jag varit på lagerrea. Jag älskar det. Två gånger om året har de lagerutförsäljning på axelssons. Jag har köpt massa kläder för bara 900 kr. I like reor =)

Idag är det dags för det stora farvälet. Det kommer bli krystat som fan om inte jag lägger manken till och är ärlig. Jag tycker att det är jobbigt. Jag vill inte säga hejdå, jag vill att han ska flytta hit och rädda mig. Men det kunde vara så mycket värre, vi kunde ha blivit kära. Det är inte så att jag inte skulle fixa ett långdistansförhållande, men 90 mil är lite att ta i. Jag säger fortfarande att allt är hans fel, som inte var som alla andra killar och sa hejdå dagen efter, han var tvungen att ta mitt nummer. Om han bara varit ett svin skulle det aldrig ha hänt. Men han är inte ett svin. Det är jag som är det. För jag kan inte med känslor, jag klarar inte av att låta nån komma nära, speciellt inte nån ny.
Så, farvälet kommer att äga rum om ca två timmar. Efter det ska jag hem till Jenny och ha O.C.-race och moffarkväll. Popcorn och chilinötter. Vi orkar inte vänta en hel paus på fortsättningen, så hon fixar avsnitten från USA, som vi gör med Lost. Känns bra, då ligger jag före i två av mina favvoprogram.

Jamie Cullum var på LunarStorm idag och chattade. Men jag var ju på shopparstråt så jag fick läsa den efteråt. Jag älskar honom, han är mysig och bäst. Han sa att när han tycker musiken är tråkig så ska han sluta. Jag hoppas för allas skull att han aldrig tröttnar. Hans musik får mig att flyta och bli lycklig.
Lycklig ja, jag har inte känt mig såhär på väldigt länge. Allt är i annorlunda färger, inget är sådär mörkt längre. Jag är glad och sprallig och fixar allt nästan. Det är konstigt att inte ha mölnet hängande över sig jämt. Det kommer tillbaks ibland, absolut, men jag är inte lika rädd för att tappa känslan längre. Jag tror på framtiden, jag litar på makten.

Jag vill också citera min vän Jennöh efter snack om hur vi är nuförtiden:
"Fan vad vi har blivit tjejer."


goodbye my friend, I hope you will be happy

Inga kommentarer: