söndag, november 27, 2005

Harry Potter

Jag har precis sett den nya Harry Potter-filmen. Den var bra. Jag hade ångest över att den säkert skulle vara lika dålig som trean, men det var den inte. Trean kändes mest som ett rejs mot klockan, för att hinna med så mycket som möjligt under så kort tid som möjligt. Men det var en lättnad när jag gick ut ur bion och hade ett leende på mina läppar. Synd att de aldrig förklarade hur Barty Crouch jr kom ut ur Azkaban och hur pappan dog. Men jag vet ju =) Lord Voldermort var bra, och såklart så grät jag en skvätt när han och Harry sammankopplades och alla offrena kom ut ur trollstaven. Men boken var ju bättre, så är det nästan jämt.
Hela filmen gick fort och jag saknade mycket, men vad ska man vänta sig?

Å jag är ganska happy just nu, känns bra. Vill inte släppa stunden riktigt. Tis is one of these moments...

bye

Inga kommentarer: