onsdag, november 23, 2005

Första, men ändå inte

Jag tror jag är otrogen nu... Jag har en blogg redan, men det krånglar väldigt mycket på den, så jag ska testa den här. Allt är säkert mitt fel, eftersom jag envisas med att ha en mac istället för en windows-dator. Men jag älskar min lilla vita, så jag tänker inte byta. Så är det med det.
Jag bloggar alltså på ett annat ställe också. Jag älskar mina inlägg, så jag kommer behålla den. Tro det eller ej.
Jag kanske ska börja leva ett dubbelliv och skriva olika saker i de båda bloggarna. Den som hittar båda lär känna de båda människorna som trängs i min kropp och själ. Är man tvilling så är man...
Jag bloggar på ett till ställe, kultursverige.se. Men det är lite proffsigare, så jag vågar inte skriva så ofta. De andra är smartare än jag, så jag tittar mest.

Klockan är sen, min katt sover och jag sitter enbart uppe för att en annan människa är ute på msn. Troligen har han övergivit mig och gått till sängs. Men mitt hopp dör inte ändå, för jag är så stark... Fast aldrig så stark som jag borde.
Slut.

Inga kommentarer: