onsdag, december 13, 2006

U G L Y

Imorse på bussen kom det på en massa människor vid Torsvikstorg, så jag flyttade in mig på sätet så att nån kunde sitta på det bredvid mig. En efter en gick de förbi och jag tänkte att de vill kanske inte sitta. Men droppen blev när en man kom och ställde sig bredvid sätet. Varför inte sätta sig ner när det finns en ledig plats? Är jag så motbjudande att man inte ens vill sitta vid mig? Att man hellre står upp än vilar sina morgontrötta ben? Jag blev så trött på männsikors rädsla för att nudda andra människor. Fan jag blir ju ledsen när jag tror att jag är äcklig.

Och så ikväll.. Skulle kunna bli min kväll, men just nu känns det som om jag bara kommer ligga hemma ikväll och skita i allt. Jag kommer säkert hamna i samma sits som jag nästan alltid gör i gäng nu för tiden, ensam i ett hörn vid kvällens slut. Jag har tappat min sociala förmåga. Om det råkar kännas bra nån gång så kommer det alltid in en 10a som gör att jag hamnar på minus 25 och kvällen är förstörd.

Åh att jag inte bara tar mig i kragen.
But I have none

Inga kommentarer: