fredag, mars 05, 2010

Hairspray

Igår hade jag turen att få gå och se musikalen Hairspray, det var helt fantastiskt! Jag minns när jag gick på bio för att se filmen, hade inte så höga förväntningar, gick mitt på dagen för att jag inte hade så mycket annat att göra. Sen blev det så sjukt bra, det är en av de bästa filmupplevelserna jag haft, och det kan jag nog säga om musikalen också. Alla var superbra och jag älskar ju Morgan Alling.
Rolf Lassgård var också väldigt bra i sin roll och Helena Bergström också. Det var helt enkelt superbra!

Det var länge sen jag mådde som jag gör nu, känner mig helt lugn. Det var verkligen ett bra beslut att sluta med medicinen. Jag drömmer fortfarande jävligt mycket, och inatt var det extra konstigt. Men jag tror att jag ska börja lyssna mer på mitt inre, tyda tecknen helt enkelt.

Inga kommentarer: