onsdag, mars 03, 2010

Okej då

Jag ska väl uppdatera lite.
Senaste bilden är från Kent-konserten jag var på i torsdags. Den var helt ok, men inte så mycket mer. Saknade många låtar och ett visst engagemang. Men det kanske berodde på att vi stod rätt långt bak och att jag hellre intresserade mig för dem jag var med.
Efter det ville jag inte gå hem, så jag gick ut själv. På east, hittade några snubbar och så gick vi till Spy bar. Full som en kastrull, såg folk från PH och satt och glodde som ett fån. Det var Cimon, Dalin och Greta. Tror jag såg Kristoffer också, men är inte säker.

Sen dess har jag varit i Sävsjö på tävling, det var superbra. Hade som vanligt stora blandade känslor, men har väl kommit över det nu.
Har ett knasigare hjärta nu än förr pga slopat intag av vissa substanser. Men det ska nog bli bra.

Apropå inget så måste jag också berätta att idag är en BRA dag. Eller natt kanske jag ska säga. Känner mig väldigt okej och harmonisk, det spelar ingen roll att hjärtat är studsigt, jag mår bra ändå.

OCH! Jag gillart!

1 kommentar:

annika sa...

FICK DU LIGGA?