torsdag, maj 04, 2006

Loser

Nu ligger mina senaste failures på nätet... Suck. Jag som hoppades att hemsidan skulle krascha och att alla skulle glömma bort mina hemska resultat i de senaste buggtävlingarna... Fan fan. Läste även igenom Maries blogg, roligt. Hon får hundra kommentarer på alla inlägg och har bara bloggat sen mars. Fan henne... Men det är roligt att läsa, man får lite update om klubben och Kattne iövrigt. Längtar hem lite. Men nu hoppas jag på det nya assjobbet och ser framför mig en buissnesTilla som har koll på hela verksamheten inom Romateatern. Jag ska bli nåt.

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Woho! Första gången jag hittar mitt vackra namn i någon annans blogg ;-)

Trixet med att få folk att kommentera är att:

Ett: Ge alla adressen

Två: Vägra prata med människor på riktigt och hänvisa istället till bloggen ;)