torsdag, maj 04, 2006

Blondie

Å vad jag blir lycklig när jag får snälla ord. Jag tar verkligen åt mig, för jag vill tro att jag är bra på nåt som jag gillar. Min favvostyrelsemedlem Henrik har gett den bästa kommentaren av alla. I like. Ja,det var verkligen på tiden att jag vann KM ;) Förr om åren har jag alltid fått Johan att dansa med, så det var en lycka att få någon annan. Plus att jag hade skittur med killar. Först tog jag pappa och dansade oss till semi, sen fick jag urbra Patrik som tyckte att det bara var min förtjänst att vi vann. Det var det inte, man är ju faktiskt två.

Idag var jag på anställningsintervju på Romateatern, och jag tror nog jag fick jobbet. Plus att jag helt plötsligt fick ett extrajobb som chefens assistent. Hoppas allt klaffar, för det är verkligen min dröm som blir sann. Det var fint väder ute och jag hoppade runt och log som en sol efteråt. Åkte hem och firade med att blondera slingor i håret. Det blev mycket blont ska jag säga. Så nu ser jag lite ut som en skunk. Fast en cool skunk. Thats me!

Har även startat en krönika. En egen krönika-blogg. Vill man hitta dit så är ju det kul.

Dagens hälsning går oavkortat till Henrik. Rock on!

Inga kommentarer: