måndag, maj 15, 2006

Supertrött

Superduper till och med. Hungrig också. Jag har gjort makaronipudding idag och det är gott. Jag vill att det ska vara klart nu. Är irriterad, imorse på Andreas, idag på F&S-tanten som inte hörde, nu på barnen fast de inte ens gör nåt. Blir irriterad på deras frånvaro av närvaro bara... Jag blir avis på deras förmåga att stänga av världen och behandla alla i deras närvaro som slavar utan att få skuldkänslor.
Jag tror nog att allt ordnar sig nu, isåna fall skulle jag flytta till Larsbergsvägen och jobba på taxi sthlm. Det skulle vara bra. Hoppas bara det går att lösa att jag kan komma till gamleby i sommar, vill faktiskt inte missat. Fast ibland blir jag bara trött på hela grejen, att jag är så nära men ändå alltid utestängd. Halva inne men blir lurad. Fast jag vet ju att det är så, och jag vill inte ha hela kakan. Bara en bit.
Ska se hur det blir på SM. Det är en avgörande faktor.
Å vad jag ska lägga mig i sängen sen och se på film. Jag vill nog åka till affären och köpa godis.
hejpa

Inga kommentarer: