fredag, maj 12, 2006

Woking girl

Sitter på jobbet =) Mitt tredje jobb. Jag är numera en fullfjädrad buissneswoman som har tre jobb samtidigt. Två barnskötarjobb och ett jobb som producentassistent. Jag älskar det, jag har kul som ass, det är lärorikt och man får prata med många människor. Jag passar bra med chefen också, gillart. Plus att jag får jobba inne i stan. I ett jättefint område vid Katarina kyrka.
Telefonkö har jag hamnat i, inte alltid så roligt, men vad gör man inte?

Brun har jag blitt, helt wierd, men väldigt roligt och frescht. Jag älskar sommaren då man får klä sig i alla sina fina sommrkläder och skor.

I helgen ska jag på domarutbildning i Uppsala. Herr Brobeck ska hålla en (förhoppningsvis) superb kurs. He better dot, för jag har betalat dyra pengar för det. Känns lite surt att punga ut så mycket pengar för nåt som jag egentligen inte behöver. De skulle lika gärna kunna gå till Hultsfred... Men nu blir det mycket dyrare sommar.

Nu ska jag käka.
Bye

3 kommentarer:

Pollifaxen sa...

Schyst höra det börjar lösa sig med alla problem. Ska du på instr. mötet ikväll?

Anonym sa...

Vilken sport är det som du ska bli domare i?

Glimra sa...

Bugg hade jag tänkt