lördag, april 29, 2006

Igen

Jag har fått klagomål på att jag inte bloggat på ett tag, sånt e kul =) Då vet jag att det gör nån skillnad det jag läser. Att nån vet att jag skriver.
Förra helgen var busy. Jag åkte och festade i Uppsala på fredan och det var kul. Vi gick ut på kvällen och hade skoj. På lördan gick jag upp halv sju och åkte först buss, sen tåg, sen tåg igen och sen bil för att komma till Jönköping. Jag skulle tävla med Magnus där och det skulle bli jättekul. Men vi kom sist, vi fick en femma. Obefogad, måste jag tillägga. När jag kom till omklädningsrummet efteråt (efter tjat om att vi skulle åka innan finalerna och annat bråk) så hade nån tagit min fina svarta kavaj. Där i låg mina nyckar. Jag bröt ihop och Johanna hjälpte mig. Hon hittade nycklarna på bänken intill, så det va ju snällt av tjuven. Tack så mycket...
Vi åkte hem och va med en stund på klubbfesten. Jag vann KM och Emle var gästdomare, och fick skit för hennes dom. Det var lite festligt eftersom hon vet mer än den hon fick skit av. Söndagen var lugn,vi skjutsa Emle till skavsta och hon flög till sina cykelpojkar.
I veckan har jag haft upp och nergångar. Jag har missat massa grejor och känt mig dålig, men nu är det bättre. Jag har framtidspanik (Igen) och vet inget. Kanske borde jag flyga bort ihöst. Hitta nåt annat land o se om jag passar in där istället. Här går inget bra. Jag önskar jag fick lite flyt. Jag behöver det nu. Behöver känna att jag är värd att finnas till.

I dag har jag tävlat igen, kom sist igen. Känns jävla bra. Men jag hade fina kläder iallafall. Det var 90talstema på buggen, roligt att se de som klädde sig bra.=)

Min hund gnäller, undrar om hon har kissat ikväll...

ÅH snälla min gud eller ödet eller vad 17 det nu är som styr, varför känns det inte bättre att leva?

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till KM segern!!
Du är en duktig och pedagogisk instruktör...//något som jag tror du skulle ha framgång i...? Vi saknar dig, några kanske inte ser och förstår det men så är det.
Var rädd om dig!