söndag, april 02, 2006

Come fly with me

Kryssning. Love it. Hoppet gick upp igen, mötte en fin och missade dansen me stjärnan. Vi gjorde allt vi brukade göra på kryssning, och vi hade en underbar frukost tillsammans med två andra fina tjejer. Skratten blandades med äggröran och ananasen. Allt var bra, jag sneglade men missade. Men det gör inget, för jag har mig själv. Och Jennöh.
Vi är de bästa. Tillsammans är vi teh ones.

Jag måste lära mig att inte bry mig om vad folk tycker, jag måste alltid utgå ifrån mig själv. Vad jag tycker och vill.

Grattis pappa för trean, riktigt roligt, nu är ni på G tror jag. Håll bara ut och fortsätt tänka som du gör nu, det kommer gå framåt. Roligt att du joinar mina tankebanor =)

Jag har en konstig tendens att få världens tovor i underhåret, jag vet inte alls vad det beror på, men det spelar ingen roll vad jag än gör. Det blir som en enda tjock dreadlock.
Jag har strass i håret också, det är så jag.
Jag har en stil har jag fått höra nu, i like it, det är det jag vill.

Nu ska jag sova, imorn ska jag inte spendera några pengar och jag ska ta det lungt. Och göra ett budget/livsschema.
Godnatt min skatt, hej

Inga kommentarer: