torsdag, april 20, 2006

Vilse

Igår när jag skulle hämta barnen från dagis så tänkte jag att jag skulle vara lite påhittig och hitta en ny väg till dagis, en som man kunde gå med barnvagnen. Så jag gick till vänster istället för höger, och hamnade på massa små vägar. Efter en timme på vift var jag sen till dagis, gråtfärdig och riven av alla blåbärsris jag hade trampat på när jag villade omkring i skogen. Jag hade ingen aning om vars jag var, så jag frågade en tant som kom förbi och det visade sig att jag nästan var i Sticklinge tror jag. Jag vandrade tillbaka och kom en timme försent till dagis. Då hade jag varit ute i typ en o förti. Jag var svintrött på vägen hem och vi tog en genväg till så jag fick släpa barnvagnen i skogen. Men det var det värt, för vi sparade säkert 15 min och slapp jobbiga backar. Men nu vet jag vars jag inte ska gå. Det var en upplevelse, jag har nog aldrig gått vilse förut. Ett tag var jag rädd att jag skulle gå bort mig ordentligt, men jag hittade tillbaks tillslut.

Nu har jag gjort en Tillagrytspecial och ätit den, det var gott. Ska nog gå o vila en stund. Titta på scrubs, nu har jag bara 3 avsnitt kvar, sen har jag sett alla. =)
Love it.

byepuss

Inga kommentarer: