måndag, april 17, 2006

Mister du en så står dig tusen åter.

Man ska inte vänta ut saker och ting, ta chansen när du får den, snart kan det vara försent. Det är dumt att gå runt och undra om saker är rätt och sen när man inser vad man vill ha så kan man inte få det längre. Jag har tänkt i flera veckor på mig och vad jag vill. Omedvetet jämför jag alla med en, och ingen är som den. Nu när jag inser vad jag behöver så går det inte.
Kanske är det för det bästa eftersom det mest varit komplikationer. Men å andra sidan så tog vi oss igenom det. Nu vill jag bara tappa fotfästet en stund.

Jag måste komma på vad jag ska göra, det är inte lång tid kvar. Jag vill åka, åka iväg, åka till Afrika, Indien, Island, jag vill träffa männsikor, jag vill hjälpa till i världen, jag vill göra en skillnad.

Inga kommentarer: