torsdag, januari 15, 2009

Jag är Dwight

Haha! Jag fick just mitt The Office-moment som jag längtat efter! Mitt kontor kanske inte är så dumt ändå.
Den där proppen, eller säkring var det nog, det var lite mitt fel, för jag frös och ville ha en värmefläkt på. Men tydligen klarade inte våra kretsar det så 4 datorer stendog. Sen fick vi igång det, och jag satte på fläkten, fast inte lika starkt, och då dog det igen. Allas datorer gick igång utom min, som knasade ur helt och hållet.
Inget mer med det, alla jobbade vidare och jag löste ju problemet som ni minns. Efter en stund kom Annika med ett brev till mig. Det var en faktura. Om ni klickar på fotot kan ni se. Jag fattade först ingenting, men sen blev jag helt skrattig, det var en fejk-faktura som Kattis gjort. Helt psykoroligt. Kolla om ni ser vilken skillnad på vad datorn kostade och vad teknikerna kostade. KUL!!





Edit: Man ser inte, men det står:
Hp dator x5000superpower 4000
Programvara paket superplus 1000
Arbetstid tekniker 10 000
Faktureringsavgift 50

Inga kommentarer: