lördag, januari 31, 2009

Januari

Nu har snart årets första månad tagit slut. Det har gått fort, men inte asfort. Det känns inte som igår jag firade nyår med sprit i ögat. Ofta kan det ju vara så, att det känns som igår allting, även om det var flera månader sen.
Jag har varit hemma i Kattne ganska mycket i januari, det har väl varit det bästa, jag blir så lugn och lycklig där. Kanske därför det inte gått så stressigt allting, för att jag varit i fas med mig själv hela tiden. Inte så mycket stress, inte så mycket press, bara varit. Jag behöver sånt, har väldigt låg toleranströskel tror jag.

I alla fall, jag fick ett uppvaknande i onsdags som har gett mig ny kraft att kämpa. Jag har ett nytt mantra, och det funkar bra.
Linus och Karro ska flytta till Kista i mars, och när de har sin inflyttningsfest/coctailparty ska jag kunna ha på mig min lilla svarta, det är mitt mål.

1 kommentar:

ASP sa...

Hi. ..I like your posting….Wishing you a very Happy day Saturday and give smile http://pangaloan.blogspot.com/