torsdag, januari 15, 2009

Fel/rätt

Dagen är ju egentligen helt jävla fel. Eller jag är fel. Har sovit helt konstigt, drömt olika känslor hela tiden, vaknat, somnat om. Minns att jag drömde om nån konstig tröja som fastnat, jag kände igen den men visste inte vad det var och när jag vaknade var det en sovtröja jag dragit ut från en fleecetröja i sömnen. Måste ha haft ögonen öppna när jag sov, för jag minns att jag kollade på tröjan.
Sen när jag vaknade var jag helt desorienterad och svettig, för värmefläkten var på, och skulle göra mig i ordning när jag väl kom upp, men tog på mig helt konstiga kläder och försökte spraya upp håret på nåt konstigt sätt, så nu ser det ut som ett fågelbo.
Tror att jag måste åberopa tillfällig sinnesförvirring.

Men ändå, jag är rätt nöjd. Har utmanat mig själv varje dag den här veckan och klarat det.
Många bäckar små

Inga kommentarer: