lördag, januari 03, 2009

Tona

Jag kollade på Yes man igår (ja jag hann med endel filmer igår, det blir så när man sitter i soffan en hel dag), och där skedde det bra saker för lovley Jim Carrey så fort han börjar säga ja till saker. Jag bestämde mig för att testa, sa ja till endel saker igår, eller tänkte väldigt ja i alla fall, och två bra saker har hänt sen dess. Undrar om det funkar eller om det bara var en slump.

Ska jag behöva börja säga ja till saker och ting nu, jag som är en nejsägare? En som inte tycker att jag har nåt att ge världen.


Idag sätter jag igång med Lars-detoxen igen, har verkligen inte skött mig de senaste veckorna. Skyller på att det var jul och nyår och skit. Men nu ska jag klara det längre och bättre. Ska bli jävligt skönt att slippa halsbrännan, det är ett som är säkert.


Jag har lite svårt att sluta le, men vill inte jinxa nåt. Har tillåtit mig själv att vara glad en stund, men nu kanske jag ska tona ner mig lite. Tona tona tona.

Inga kommentarer: