torsdag, januari 15, 2009

Propp

Är det nån av er som använder tillatanker.se? Jag vet inte hur man kommer in på mitt webhotell och kollar statistik och så. Kan ju tycka att det var lite onödiga pengar för en sån grej. Men det kanske leder till något bra. Nån gång kanske min blogg blir stor och då är det bra att ha en egen domän.

Apropå stora bloggar, jag var inne på Kenzas blogg idag och kollade. Hon får alltså typ 300 kommentarer till varje inlägg. Jag vet inte vad som kan vara intressant att skriva i en kommentar till henne, mest är det "å vad fin du är" och liknande saker som skrivs.

Jag finner det väldigt fascinerande att det är så många som besöker hennes blogg. Men hon är väl inte den största bloggen? Tror att Blondinbella har fler besökare. Men Kenza får dubbelt så många kommentarer.

I alla fall så är ju Blondinbella mycket bättre på att ta vara på sin blogg-status, hon tjänar asmycket på bloggen och på företaget. Vet inte vad Kenza gör mer än att modella. Fast hon är jävligt snygg. Hennes ögonfransar är helt utom denna värld och hela hon är overklig.


Nyss gick proppen på jobbet. Hela datorn dog och jag trodde inlägget dog med den, men blogger.com är ju helt fantastiskt, för hela inlägget sparades.

Nu sitter jag på en annan dator och får sköta mina arbetsuppgifter på ett annat sätt. Men sån är jag, löser problemen. Fler borde pröva på det.

Inga kommentarer: