tisdag, augusti 15, 2006

bra tider

Idag fick jag ett jätteroligt brev. Ett oväntat men väldigt välkommet brev. Jag blev glad och varm i hjärtat. Jag har ju faktiskt saknat.

Det går fort på mitt jobb. Jag har redan jobbat i fyra timmar, och det känns inte som det. Fyra timmar kvar, och de lär väl gå lika fort hoppas jag. Jag är på relativt bra humör, trivs med livet och i min lilla stuga som jag flyttat till. Jag bor alldeles själv i en söt liten stuga med stor säng och trasig TV. Jag har en liten veranda som är söt och gasolspis som är läskig. Imorse kom grannens katt och kelade med mig. Livet känns gott. Undrar hur länge det håller i sig?

Inflyttningsfest den 2a. Kom om du vill. Hör av dig om du vill ha inbjudan.
pusshej, så sa han.

4 kommentarer:

Pollifaxen sa...

För några sekunder (faktiskt flera) trodde jag att jag blev bjuden på inflyttningsfest... Är nu ytterst besviken!

Glimra sa...

haha, såklart du är bjuden om du vill. trodde bara inte att mitt gäng skulle passa dig. men när jag tänker efter så är du ju en social kameleont som klarar sig väldigt bra i alla lägen, så du är härmed ytterst officiellt bjuden av mig! ta med dig vänner om du vill!

Glimra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Pollifaxen sa...

Cool, aldrig blivit kallad kameleont förut!! Fast jag fick för mig att du återberättade att du blev inbjuden till någon annas inflyttningsfest?! Fast först troddde jag det var din. Nu hajjar jag liksom naaada. Båt i morrn! Skoj!