fredag, augusti 04, 2006

Monster

Jag är nog ett PMS-monster innan mens. Jag är alltid så extremt deppad då och vill bara se alla dåliga saker i livet. Nu mår jag bättre, min mens har kommit och jag är stabil. Relativt iallafall. Jag känner inte för att strypa nån, eller hoppa från ett stup.
Idag fyller Kalle år, det ska bli kul. Jag och Elin ska se föreställningen och han ska tydligen ha fiskdamm i pausen. Vi får väl se hur det blir.
Jag tänker hela tiden på lägret, och allt kul jag missar. Känns inte skoj alls, jag vill vara där Missade karaoken och firmafesten. Imorn är det liveband igen. Suck. Hoppas Linus klarar sig utan mig, men inte har för kul när jag inte är där...

Trött, foten gör ont, magen gör ont. Gaah vad jag vill vara hemma och ta det lugnt hela dagen. Men jobbar man 54-timmars-vecka så gör man.

Hej så länge

Inga kommentarer: