onsdag, augusti 30, 2006

Jobb jobb jobb jobb

Gudars. Jag kan inget. Vi har träning på beställningar och jag kan fan inget. Det slår slint och jag är så himla trött. Jag har säkert missat allt vi skulle fixa på provet och jag är slut i hjärnan. Orkar inte misslyckas mera. Jag har haft så mycket sista tiden. Veckan har gått så otroligt segt. Snabbt, men jag har inte haft nån tid för nåt. Upp nio och jobba kl tio på Jarméus. Sluta kl 14.30 och skynda till bussen hem, byta väska och typ kissa för att sen skynda till tåget och till Taxi där jag börjar kl 16. Sitta där till kl 22 och sen vara hemma vid 22.30. Snacka strunt med Kattis och lägga mig sent. Igår såg vi film med Annika (världens sämsta film, Venon hette den tror jag.) och jag somnade inte förrän vid tre nån gång. Och sen upp tidigt och jobba på Jarméus, sen vidare till Taxi och gjorde fucking provet. Jag orkar inte... Imorn är sista dagen, då ska jag jobba 10-22 och sen är jag l e d i g! Vi ska förbereda inför festen på lördag. Hoppas folk som inte har svarat antingen svarar, eller kommer iallafall.

Gaah vad trött jag är.
Nu böjar vi, jag orkar inte. Men om en dag är jag fri!

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Bruden. Prioritera! Även om det känns bittert kan man inte göra allt samtidigt. Du kommer bränna ut dig, tro mig! Polarna väntar garanterat, skippa de kassa filmerna och få ordentlig sömn istället!

/Tant Marie