måndag, september 04, 2006

Den perfekta festen

Fick jag uppleva i lördags. Det var skitrolig. Många människor var här och alla verkade ha trevligt. Kvällen bjöd på mycket god bål, presenter, varma rum, inget umgänge på balkongen, popcorn och päronkrig, bad, utespring och en massa naket.
Idag har jag vaknat och sett på tv. That´s all. Så skönt. Jag ser just nu på Fling, det nya dejtprogrammet som jag fick komma på casting för. Men inte kom med i. Ganska skönt må jag säga, det verkar väldigt fånigt. Men men, det kanske är avundsjuka för att jag inte kom med.
Jobbigt att tjejerna inte får se honom i början, de tror ju nåt helt som inte stämmer.
Nu ska han få klämma på dem, och han darrar ju. Usch vad jobbigt för han.

Imorgon börjar jag jobba på riktigt, jag ska ha mitt första pass. Det ska bli väldigt roligt. Och spännande.

Nu ska jag svulla i chilinötter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill oxå ha chilinötter! *älska* Super synd att jag missade din fest. Men jag hoppas erbjudandet om en VIP kväll kvarstår. Lav ya, miss ya, kiss ya