torsdag, september 21, 2006

7 sekunder

Nytt rekord må jag säga. Det kändes ju nice.

Gårdagen spenderades på jobbet fram till klockan 23, sen hem och stress-supa/äta/byta om/sminka mig för att sen dra till Café Opera. Lite ostadig på benen ställer jag mig i baren och blir direkt bjuden på en drink av nån kostymsnubbe. Visst, tänker jag, bra med gratis sprit. Det var halvroligt där inne, jag satt mest i en soffa och drack champange. Fast jag dansade lite också, det är ju ett måste.
Jag och Kattis dras in i en limo och ska få bada bubbelpool och grejor, men när vi kommer till hotellet så får vi inte komma in för vakten. Snacka om att känna sig som en callgirl. Fast det var nog det bästa, för sen försvann alla andra och han ville dra in bara mig. Jag blev lite skraj, för jag ville ju inte. Samtidigt kände jag mig taskig, för han hade ju betalat mycket för rummet. Men wtf, jag kan ju inte ställa upp på vad som helst.
Sen hittade jag Kattis igen och vi skulle in på labbet tror jag. Men så ville de åka hem och jag hittade en söt fotbollsspelare som också fick följa med hem. Det visade sig att han spelar i AIK och var jätteglad för att de vunnit derbyt igår. Han var nice.

Ikväll ska jag ha dejt. Med en speciell person. En som finns där. Även om jag är dålig och dum. Det finns inte många såna. Men jag har en.

Inga kommentarer: