fredag, september 08, 2006

Raknat

Idag fick vi frukost på jobbet, det var väldigt trevligt. Det fanns all slags frukost, som på ett hotell. Myspys, tidigt på morgonen. Jag var här jättetidigt idag, men lyckades ändå logga in två minuter för sent. Måste skärpa mig. Nu är klockan snart halv elva och jag vill gå och äta. Idag ska jag hitta till mcdonalds och hinna äta. Igår bokade jag in mig på massa extrapass på natten. Money! Men det krockade lite med min norgeresa, vet inte hur jag ska lösa det... Antingen kan jag kanske åka nästa möjliga helg. Fast det vore roligt att åka då, eftersom jag vill dansa till Blender på tisdagen. Men å andra sidan är det inte så roligt att gå ut och dansa längre. Hela resan kommer kosta pengar, om jag inte åker kommer jag tjäna massa pengar... Vi får se.

Det blir lite långtråkigt såhär på förmiddagen. Efter lunchen går det fortare, vet inte varför. Men allt går nog sakta idag eftersom jag längtar tills jag slutar. Mamma ska komma till mig idag och sova kvar hos mig. Det ska bli roligt, jag saknar henne.

Å nu ska jag rasta mig.

Inga kommentarer: