fredag, september 22, 2006

Call me Tilla

Fick ett roligt samtal. Det värmer att någon tänker på mig. Ibland iallafall. Även om det kanske inte är något samtal jag gått och väntat på, men ändå. Det förflutna kommer ikapp, bara det inte är ett mistake. Jag vill inte vara elak genom att vara snäll.

Jag jobbar igen. Ovanligt. Jag hade utbildning idag mellan 9-16, sen fick jag jobba till 17 för att det var eftermiddagsrusning. Nu jobbar jag igen, för jag erbjöd mig att hjälpa nån som ville bli av med sitt pass. Jag tänkte att det är ganska bra pengar när det är fredagkväll och mertid. Så fick det bli. Imorgon kommer mamma och Tommy och sätter upp mitt bord. Det ska bli skönt, det känns liksom inte klart utan det.

Fyra timmar kvar. Igår ringde en känd Taube till mig. Det var roligt.

Inga kommentarer: