måndag, september 18, 2006

Plut

Kanske blire inget Borås, jag har inte råd. Kanske blir det istället Bryan om jag kan hitta en billig biljett. Känns nästan lite skönt att inte åka, vet inte varför. Jag vill ju se tävlingen, för det är en ranking, och de flesta ska dit, men jag kan inte ta mig råd till det. Plus att när jag är på en sån tävling och åker själv bara för att titta så känner jag mig ofta väldigt ensam, för alla är så upptagna med att tävla eller vara med dem de är där med. Det är superkul att titta, men kanske inte värt det den här gången. Vi får se.

Jag är hungrig nu, och det är en timme och 20 minuter kvar tills jag får gå på lunch. Jag kanske kan smita i mig en liten frukt på min lilla rast alldeles strax. Eller lite chilinötter.

Igår var jag hemma i Kattne. Jag hittade gamla dagböcker och brev från högstadiet. Vad roligt det är, fast samtidigt lite sorgligt. Jag var jättekär i en kille som säkert var lite intresserad av mig också, men jag vågade inget, för han var inte rätt kille att gilla typ. Det var ju väldigt viktigt vad andra tyckte liksom. Surt, jag önskar jag hade skitit i alla andra och bara kört.
Breven var också roliga att läsa, de var mest från Jenny under Gotlands-perioden med Elin. Vi måste ha en brevkväll nån gång plumsis, så vi kan komma tillbaka till de gamla goda tiderna =)

Oooh, nu kanske Jonas Inde precis ringde mig, eller kanske inte, I dont know. Men det skulle vara coolt. I like him.

Rufsis =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart ska vi ha en brevkväll. Måste bara leta upp lådan med alla brev. Den ligger nog på vinden och väntar på att bli hämtad.

Glimra sa...

bra! =)