måndag, augusti 20, 2007

Pin

Igår såg jag på film hela dagen. Jätteskönt, men man känner sig ju som en sopa. Jag hade varit uppe i lördags ganska länge, somnade vid halv fem nån gång, så jag visste att jag skulle få svårt att sova och eftersom jag skulle upp vid fyra på morgonen idag så tänkte jag att jag borde soma tidigt. Så när jag kollade på The Holiday (asbra film föresten, se den, jag hatälskade den, oh då är det bra) så tryckte jag i mig en karta valerina natt. Det resulterade i att jag somnade fort och sov hela natten (eller de 4,5 timmarna som det blev) och vaknade ganska utvilad. Jag blev chockad, för jag minns inte sist det hände, att jag vaknade utvilad. Kanske ska jag kolla upp att få nån insomningshjälp, jag tror jag kommer må bättre av det.

Jag är toknervös inför imorn. Det är inte varje dag som man ska blotta sitt innersta inför Svergies befolkning. Men jag vet egentligen inte om det är så, det visar sig imorn vad jag ska säga och göra. Men jag vet att det säkerligen blir jobbigt. Kanske är det så att ordspråket "vill man vara fin får man lida pin" även gäller på insidan.
Usch, jag har ingen bra dag idag, vet inte var jag ska göra av mig själv. Jag jobbar till 13, och vet att jag har tusen saker att ta tag i, men jag orkar inte. Mitt rum borde städas, jag ska gå upp på vinden och lämna saker, jag borde åka till ikea. Det slutar väl med att jag kollar på Hitta Nemo och käkar chips eller nåt...

Inga kommentarer: