lördag, augusti 18, 2007

Tips

Om man ska jobba ett 13-timmarspass en dag så ska man inte gå ut dagen innan och dricka vin. Även om man inte går hem så sent, så bör man undvika det. Det kan resultera i nåt otrevligt, man kan bli väldigt trött och när halva dan inte ens gått, känner man med all säkerhet att det aldrig kommer funka.

Länge sen nu. Jag har inte haft nån inspiration att skriva, vet inte riktigt varför. Det känns inte så nödvändigt på nåt vis. Jag tror att jag har skrivit ut alldeles för mycket skit här för att det ska vara intressant. Vet att jag har försökt vara seriös bloggare förut, men det slutar alltid med att jag blir full och skriver från hjärtat eller nåt.
Ikväll ska jag stå värd på midnattsloppet. Ska bli kul tror jag, men segt också. Eller så går det fort, det får vi se.

Inga kommentarer: