torsdag, februari 21, 2008

Lättnads-suck

Det gick så fort att packa allt. Typ en timme bara. Inga bråk, inga svordomar. Jag hörde till och med lite skratt vid ett tillfälle.
Jag hade packat allt bra, och efter tre hissfärder var allt inne i släpet. Det kändes så skönt när jag kom in igen. Äntligen är jag fri. Alla mina grejor är borta och jag kan bara flytta på mig dit jag vill när jag vill. Allt jag har kvar får plats i en skitstor resväska som jag har lånat av min far.
Planen är att jag ska bo hos Daniel, kanske hälsar jag på hos familjen Blom också.
Sen får vi hoppas att jag flyttar utomlands. Det är det en får se.

Nu sitter jag på jobbet, och det känns som en ny fas börjar på nåt sätt. Jag kan tänka på nästa grej som är festen imorn och sen Norgeresan i helgen. Sen är det en lugn vecka, jobbar hela veckan. Helgen som följer ska jag till Hedemora och sidodöma bredvid Cicki, det ska bli askul. Mamma och jag skulle ju till ullared på måndagen, men det blev inställt, för få anmälda. Det är astrist, för jag ville verkligen dit. Jobb veckan efter, sen årets längsta tävling i Västerås. Vecka 11 har jag några höjdpunkter; Malmö, Kent och Hammarö. Veckan efter ska jag på Kent igen, sen har jag inte så mycket planer faktiskt. Men det kommer väl. Jag gillar ju att vara lite busy.

Jobbigt att Öland leder i omröstningen, jag har ju nästan bestämt mig för Arvika. Egentligen har det väl varit det hela tiden... Hade bra fikamöte med Nils, kan ju inte missa detta.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEDEMORA??? ahhaahhaa