måndag, februari 18, 2008

Suck

Idag är inte en bra dag.
Jag kände det nästan direkt när jag vaknade, jag var kvar i en dröm som gjorde mig ledsen. Jag skulle gifta mig med nån, hade ring på fingret och allt. en när jag såg vem det var så ville jag inte, så en annan fick ta min plats.
Sen gick jag runt i stallet och la mig inne hos min häst. En jobbarkompis kom och hon var mindre gravid för att hon skulle få jobba. Det var massa hemligheter överallt, och även om jag inte fick veta nåt om dem, så kändes det som om de var för mitt eget bästa, att nån gjorde det för min skull. Som en överraskning. Men jag fick ju aldrig veta vad det var eftersom jag vaknade.

Sen gick jag en promenad och blev svettig, hem duscha och kolla på film.
När jag kommer till jobbet är jag inte ens placerad. Inte på hela dagen. 9 timmar i salen är inte nåt jag ser fram emot. Och nu har det bara gått 45 min. Suck.
Jag behöver ha nåt att vara glad över nu. Alltså typ en liten grej som får mig på bättre humör.

Raggarfest på fredag, hur klär man sig då?

Inga kommentarer: