fredag, februari 15, 2008

Okej

Såhär.
Jag vill till Arvikafestivalen i sommar, jag jobbade där förra sommaren och det var the time of my life. Men så visar det sig att det är samtidigt som Ölandsveckan, en traditon som ligger mig extremt nära hjärtat.
Nu visar det sig även att Håkan Hellström kommer till Arvika. Plus att jag ska få bra arbetsuppgifter, ska få göra roliga grejor. Det är en sånt tillfälle som jag borde ta vara på eftersom jag i framtiden vill jobba med sånt.
Dansbandsveckan på Öland är en vecka fylld med fest. Typ alla som jag känner är där, mina bästa vänner och alla andra också. Jag har varit där i flera år i rad och det är alltid ett minne för livet.
Plus/minus-lista

Arvika
Plus:
-Framtid
-Roligt jobb
-Träffa nya folk
-Träffa de från förra året
-Håkan
-Sparar Ölandspengarna

Minus:
-Inget betalt
-Missar öland
-Mycket jobb
-Missar öland

Öland
Plus:
-Älskade vänner
-Dansa
-Festa
-Dansa
-Älskade vänner
-LINUS

Minus:
-Dyrt
-Missar Arvika
-För mycket fest kan leda till ångest


Jag tänker att om jag har tur kan jag åka till öland och vara med första helgen, då får jag dansa till de bästa banden, och slipper missa det helt. Men jag vet inte när jag måste befinna mig i Arvika. Vi får se. Vad tycker ni? Vad borde jag göra?

Förresten så bokade jag biljetter till Malmö nu, för att göra test nr 2. Tur och retur 190 spänn. Taget!

3 kommentarer:

Pollifaxen sa...

ÖLAND!!!! Att du ens tvekar. Det är ju time of once life sommar efter sommar!!!!

Anonym sa...

Klona dig säger jag bara ;)

Anonym sa...

LINUS borde stått ensam på plus på öland. Men men.