lördag, december 19, 2009

Jullov

Om ca 45 minuter har jag jullov. Det ska firas ikväll med glöggkväll i Kista. Trevligt är ordet!

Har jobbat 6 dagar i sträck, och två av dagarna har jag även jobbat för Carina, så det har varit fullt upp kan man säga. Plus att det har varit sjukt mycket på jobbet, folk ringer ju som galna. Men då blir det bara ännu skönare att ha ledigt.

Har inga planer alls inför Kattne-vistelsen, förutom fest på juldagen och mys med Jenny. Så om det är någon som har några förslag eller så, så är det välkommet.
Funderar ju på att gå på Avatar på söndag, men vet inte om jag ska vänta och se den i 3D eller om jag inte kan vänta. Om någon vill gå med mig så vore det skoj.

Nu är det bara 39 minuter kvar!

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Förslag. Bha. Du bangar ju alltid alla förslag. Bangare!