torsdag, december 10, 2009

Vilken dag

Ja ni skulle bara veta. Jag jobbade inatt och skulle till doktorn vid 11, så jag tänkte att jag lika gärna kunde vara vaken tills dess. Efter det så skulle jag på ett möte på jobbet.
Jag kollade på New Moon och senaste avsnittet av SYTYCD och sen duschade jag och gjorde mig fin till Nobelfirandet på jobbet.
Så åkte jag till doktorn, hon var lite sen, men mitt besök tog så kort tid så det gjorde inget. Jag fick antibiotika så nu ska väl fan sjukan försvinna!
På jobbet var jag fnittrig och halvtrött. Sen vid kl 14 blev jag heltrött. Tog en powernap och väntade på att de skulle ha prisutdelning på jobbet, vi hade lite priser i alla Nobelkategorier, och jag tänkte att jag skulle vinna i kategorin Medicin (som ni kanske förstod av tidigare inlägg).
Men så orkade jag verkligen inte stanna kvar, tog en taxi hem (höga klackar) och sov två timmar. Kl 18 vaknade jag och så åkte jag och Linus och Karro och tittade på min gamla kör när de hade julkonsert. Mycket mysigt.
Efter det gick vi och åt sushi och sen drack te. Ännu mysigare.

Så nu sitter jag här hemma och är rätt trött. Imorn ska jag flyga till Finland och döma en danstävling, ska bli sjukt roligt. Är nästan mest förväntansfull inför flygningen, älskar att flyga. Men jag ska görat helt själv, är lite nervös inför det. Men som Linus sa; Du klarar ju allt, så det är inga problem.

Nu ska jag försöka tänka vad jag ska ha med mig och sen hur jag ska ta mig till Arlanda.

Sen ska jag sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till. Linus har rätt,du klarar verkligen allt.

annika sa...

annelie vann medicin