torsdag, december 17, 2009

Roligt

Härom dagen mötte jag en granne i trappen och så visade det sig att vi bodde på samma våning. Han frågade mig om jag bodde åt vänster eller höger och efter lite betänketid (är ju inte så bra på höger och vänster) så kom jag på det. När vi gick ut ur hissen frågade han mig om min granne till höger störde mig mycket. Nä sa jag, kanske ibland sådär. Granndörren han pekade på är de som jag har hört ha sex en del, så jag flinade lite inombords åt att han frågade.
Sen säger han att om jag blir störd av nåt är det bara att knacka lite i väggen. Jag fattar inget, men kommer snabbt på att han bor där! Tänk om jag hade sagt VAD det var för ljud jag hade blivit lite störd av, då hade jag ju dött.
Nu gjorde jag ju inte det, som tur var, så jag antar att vi har en bra relation, grannen och jag.

Inga kommentarer: